Post by petanpicaquar on Feb 4, 2022 1:20:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Deze game is slechts een kopieversie van de veel betere MINCRAFT die ze technisch gezien gebruikten en waarvan deze game is verwijderd, zelfs niet als de game. Plus het is gewoon een gekopieerde wereld met een texture pack geweldige banen ontwikkelaars je hebt een game gekopieerd die mensen leuk vinden, maar met advertenties
Werk dit spel alsjeblieft bij, er is geen ender-oog, geen wither-baas en geen ender-ball die zijn voor het voltooien van het spel kun je op zijn minst de ender-draak maken en de wither-baas naar de baas maken toen ik het instelde het werkte niet dus ja, maar ik geef dit een 3-sterrentarief, het is een goede hame, maar maak het beter?
Deze game is super duper leuk je kan bouwen wat je wilt 👍🏽❤️❤️❤️🌺🌸
Hij stond de hele tijdt vasr te lopen
Het is goed, maar VOEG Schilden toe! Ik moest gevechten zonder schild oefenen in andere mc-spellen (opmerking: ik stierf wel 80 keer). Voeg ook mods, ravagers, raids en handel toe, voeg ook klokken en WOODLAND MANSIONS toe. En voeg Hacks/Cheats, wereldaanpassingen en VERANDERBARE SPELNAMEN toe. IK HOUD ER NIET VAN EEN PRO JOE TE ZIJN MET EEN JERRY NAME. Voeg ook updates van grotten en kliffen toe, en het belangrijkste zijn heilige enderparels en ogen van ender. Ik bedoel, hoe kun je de ender-draak verslaan zonder een eindportaal in te gaan.
Ik vind het spel leuk, maar jullie hebben het deel weggenomen waar we wifi kunnen verbinden en met anderen kunnen spelen. Repareer dit onderdeel alstublieft. Al met al een heel leuk spel
Ik heb het ap ge testen 😢😢😢😢
Geweldige gameplay, maar ik zou willen dat de texturen hetzelfde waren als MCPE, of op zijn minst een optie hebben om het op die manier te maken. Bovendien is de menuknop moeilijk te klikken in een server en is er geen manier om deze in het hoofdmenu te openen.
Ik haat deze game die Minecraft heeft gekopieerd. Ik weet dat dit spel geld probeert te krijgen. ze hebben zojuist Minecraft gekopieerd en de bedieningselementen zijn slecht, ze hebben Minecraft-geluidseffecten bijna alles gekopieerd en dit maakt me boos, blijf alsjeblieft bij Minecraft. ook al is dit gratis, blijf bij Minecraft, Minecraft is beter, dit is nutteloos en afzetterij alles van deze "game" Is een vreselijk slecht spel, slechte mensen dit spel moet worden verwijderd, en ja, blijf alsjeblieft bij Minecraft. Lokicraft lijkt meer op een Loki-ripoff-spel.
Ik hou van dit spel. Ik weet niet waarom mensen zeggen dat het slecht is, misschien komt het omdat je apparaten oud zijn, mijn apparaat is niet oud, maar er was slechts één probleem toen ik probeerde een konijnenhuis te bouwen, de konijntjes blijven rennen en zijn bang voor mij dus alsjeblieft, FIX IT !!!!
Het is niet slecht, maar het is niet goed omdat het te veel advertenties heeft en het bevriest als ik huizen probeer te maken en dat is dat ik het een 3 heb gegeven
Ik kan dingen in mijn eigen inventaris niet wisselen, ook wanneer ik aan het knutselen ben, kan ik niet om mezelf lachen Ik moet op iets klikken om het te maken daarom geef ik het deze ene ster, het is ook erg vervelend wanneer al deze advertenties verschijnen Ik stierf al 5 keer en het was vanwege advertenties, het is best leuk, maar het is niet zoals Minecraft met alles wat ik heb Minecraft Ik wilde testen wat Minecraft is en het lijkt er niet op
Ik wil de einddimensie heel graag ontwikkelaars. Ik wil ook vechten tegen alle 3 de eindbazen: de Ender Dragon, Wither en Elder Guardian. Afgezien daarvan is het een redelijk goede nepversie van minecraft
Ik heb het 5 minuten gespeeld, maar ik kon niets doen, ik kon alleen maar van boven naar beneden gaan, het zou me niet van links naar rechts laten bewegen. Ik zou de chat gemakkelijk kunnen openen en sluiten, maar het openen van de inventaris was een volledig iets anders, hoewel dit spel zoveel Minecraft-copyrights heeft, want net als de graphics, dat is een copyright, ja, ik ben de neef van de maker van Minecraft en hij vindt het niet leuk, dus misschien wil ik het stoppen, mijn broer komt snel naar huis, dus adios
Begrijp me niet verkeerd, de games zijn goed, mooie graphics, maar er zijn VEEL TE VEEL ADVERTENTIES, het is eigenlijk onspeelbaar.
Als ik blokken probeer te breken, schudt het, dus ik kan ze niet breken en je moet het logo veranderen en als je nog een update gaat doen, zorg er dan voor dat het elke wereld verwijdert waar mensen aan hebben gewerkt omdat ik een wereld had die Ik heb maanden aan gewerkt en het werd gewoon verwijderd toen ik op de update-knop drukte en je moet het niet maken, niet alles verwijderen en ik zeg niet dat ik het spel haat. Ik vind het nog steeds leuk, laat alles er net een beetje realistischer uitzien en als je kan opdrachtblokken toevoegen
Het is veel reclame en dat is niet goed
Pocket Editie - Minecraft Wiki
Ik vind dit geweldig 😍 en je moet dorpshandelsinvallen toevoegen zoals 1. 14 en de nieuwe 1.16 update netherite armor ook 1.13 verdrinken zombies en drietanden en schilden en katten getemd je moet panda's toevoegen, 1.15 bijen met kampvuur, zwervende handelaren, ook voeg enderparels toe, en kunnen we ook de schoft spawnen, ook naar het einde gaan
Dit zuigt. Ik bedoel, het is mijn mening. Maar het laat me niet eens binnen. Ik haat het als mensen deze dingen doen! 2 sterren. Het is oké, maar ik wou dat ik het SPEL dat ik heb GENSTALLEERD echt kon SPELEN!! Waarom doen mensen dit.. Misschien is het goed, misschien niet. Creator, maak de volgende keer een game waar je echt van kunt genieten en waarmee je kunt spelen.
Ik hou van het spel, maar het is niet zoals echte minecraft en het glitches door toe te voegen dat je de app moet sluiten en vervolgens opnieuw moet openen, het is zo frustrerend.
Oké, eerst en vooral, het wil altijd toegang tot je fotobestanden en al je informatie en als je niet accepteert dat je bent uitgesloten van het spel, was het zo erg dat ik het spel niet kan spelen
Het is ok, maar er zijn toevoegingen en dat is "vervelend ... "Ik hou van de paarden"!! (Naar mijn mening 🤭) hoe cool is het ook en misschien kan het coteys 🦊 hebben? repareer dat of ik krijg misschien de gedachten dat jullie hackers zijn❥ repareer het alsjeblieft ~ alle manieren waarop ik er dol op ben, dus hoop dat de mensen die hier komen hier een avocado zijn 🥑🥤🍫🍪 en wat meer goodies TwT
De game is ok, maar zeker niet de moeite waard om een goede wereld op te bouwen. Ik heb mincraft gespeeld en dit spel lijkt gewoon een knock-off. De graphics zijn redelijk ok, maar het spel glitches VEEL. Ik kan ook niet eens beginnen met de KRANKZINNIGE hoeveelheid ADS.
Ik weet dat ik deze game leuk vind, maar niets is zoals Minecraft in de game die ik vroeger vaak speelde, maar er klopt iets niet je kunt je eigen naam niet gebruiken, het is gewoon James en ik kan niet eens mijn huid dit veranderen is niet eens Minecraft, de blokken zijn alsof sommige best goed zijn, maar ze zijn niet hetzelfde
Het was eerst goed, maar toen kreeg het veel advertenties en het heeft geen multiplayer, dus ik kan met mijn vrienden spelen. Ik had deze game eerlijk gezegd niet moeten hebben...
De reden dat ik deze 3-sterren waardeer, is omdat dit geen multle-speler heeft en het een soort kopie is van de eigenlijke minecraft, de woorden en de geluiden die ze maakten, ook zijn er zoveel advertenties te veel, dus ja, repareer alsjeblieft een aantal van deze, vooral multiplayer
Super leuk Aleen zijn er supper veel reclames
deze game is goed, maar ik heb geprobeerd een eindportaal te maken, maar werkt niet, voeg drakenei en spectrum toe
wanneer ik dingen wil doen, verschijnt er een advertentie in mijn gezicht en kom ik op een andere website.het ding dat ik niet leuk vind aan dit spel is dat. en nog iets wanneer ik dingen probeer neer te zetten en probeer te verplaatsen, schiet het omhoog naar waar de camera in de lucht is en ook wanneer ik dingen plaats en beweeg (wanneer het daadwerkelijk samenwerkt...) stopt het even en dan wanneer het weer bewegend begint het te graven waar ik mijn camera ook beweeg. repareer alsjeblieft die dingen waar ik echt last van heb ... gebruik het niet als je een computer hebt.
Waarom ik het 2 sterren heb gegeven 1. In minecraft durft geen Netherite 2. Je kunt niet eens naar het einde gaan 3. Je kunt de schoft in het spel niet maken 4. Durft geen skins 5. Elke minuut zijn er advertenties 6. Je kunt niet spelen met mensen 7. Je kunt de vreedzame modus niet gebruiken, de gemakkelijke modus en de harde modus en het personage kan niet praten ... en er zijn veel advertenties, los dat op!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Minecraft in de App Store - Apple